Onderhoud

Voor u en voor ons is het belangrijk dat de woning die u huurt in goede staat van onderhoud verkeert. Zowel verhuurder als huurder hebben hierbij hun eigen verantwoordelijkheden.
Om duidelijkheid te creëren welk onderhoud door wie moet worden uitgevoerd heeft Beter Wonen een zogenaamd “Onderhoudsbeleid en Serviceabonnement boekje” geproduceerd waarin duidelijk is weergegeven wie het onderhoud moet uitvoeren.
Klik hier  voor het  Onderhoudsbeleid en serviceabonnement

U kunt uw onderhoudsklachten telefonisch melden via telefoonnummer 0187-639655 op werkdagen van 08.30-10.00 uur.
Uiteraard kunt u de klacht ook schriftelijk of aan de balie melden.

Met ingang van heden is het ook mogelijk om via onze website een reparatieverzoek in te dienen. Vult u daarvoor onderstaand e-mailformulier in. Het verzoek wordt dan verzonden als e-mail bericht en komt direct bij de juiste persoon terecht. U ontvangt schriftelijk een bevestiging als de klacht in behandeling is genomen.
Hiermee bent u niet meer gebonden aan de openingstijden van het kantoor, u kunt de problemen altijd melden.

Reparatieverzoek

 

 

Reageren is niet mogelijk